close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
چگونه در پیاده روی چربی بیشتری بسوزونیم؟
loading...

مطالب علمی

هنگامی که راه می‌روید به جز پاها تا آنجا که می‌توانید از سایر اعضای بدن نیز استفاده کنید. شانه ها، قفسه سینه، بازوها و دستها را متناسب با حرکت بدن حرکت دهید. هر چه بیشتر حرکت کنید کالری بیشتری می‌سوزانید. اگر حرکات بدن را جزیی از پیاده روی معمول خود کنید با این کار کالری بیشتری…

آخرین ارسال های انجمن

چگونه در پیاده روی چربی بیشتری بسوزونیم؟

هنگامی که راه می‌روید به جز پاها تا آنجا که می‌توانید از سایر اعضای بدن نیز استفاده کنید. شانه ها، قفسه سینه، بازوها و دستها را متناسب با حرکت بدن حرکت دهید. هر چه بیشتر حرکت کنید کالری بیشتری می‌سوزانید. اگر حرکات بدن را جزیی از پیاده روی معمول خود کنید با این کار کالری بیشتری مصرف خواهید کرد.
عصرایران- پیاده روی ورزش بسیار خوبی برای تعداد زیادی از افراد است. اگر شما نیز پیاده روی می‌کنید و قصد دارید حین پیاده روی کالری بیشتری بسوزانید این مقاله به شما کمک می‌کند.

پیاده روی فعالیت بسیار مفیدی است و نه تنها عضلات را تقویت می‌کند بلکه برای مهمترین عضله بدن یعنی قلب نیز مفید است. پیاده روی در هر زمان و مکانی می‌تواند انجام شود و اگر به درستی انجام شود می‌تواند کالری بسوزاند. البته اگر شما به قصد کنترل وزن پیاده روی می‌کنید باید کمی بیشتر فعالیت کنید تا میزان کاهش وزن را به حداکثر برسانید. در اینجا راههایی برای اینکه بتوانید حین راه رفتن کالری بیشتری بسوزانید توصیه شده است.

سرعت خود را متناوبا تغییر دهید:

پیاده روی ای که تمام مدت با گامهای یکنواخت انجام شود کالری کمتری مصرف می‌کند. به جای اینکه در پیاده روی سرعت ثابت و گامهای یکنواخت داشته باشید، سه دقیقه آهسته راه بروید و سپس به مدت سه دقیقه سرعت خود را افزایش دهید و دوباره آهسته راه بروید. سرعت شما در گام تند باید به حدی باشد که نتوانید به راحتی صحبت کنید. در این سه دقیقه بر روی حرکات خود تمرکز بیشتری داشته باشید. می‌توانید این دوره‌های سه دقیقه‌ای آهسته- سریع را تا پنج مرتبه تکرار کنید تا کل زمان پیاده روی شما 30 دقیقه باشد. این کار باعث می‌شود که کالری بیشتری بسوزانید و به علاوه میزان تحمل پذیری و استقامت خود را نیز افزایش دهید.

بر روی سطوح نرم پیاده روی کنید:

در مقایسه با پیاده روی بر روی سطح خیابان و سنگفرشها، پیاده روی بر روی شن کالری بیشتری مصرف می‌کند. راه رفتن بر روی شنها نسبت به سطوح صاف دیگر 50% کالری بیشتری می‌سوزاند. اگر به ساحل دریا دسترسی ندارید، راه رفتن بر روی خاکهای نرم و حتی برف را امتحان کنید. پیاده روی بر روی هر سطح نرمی که پای شما کمی در آن فرو رود نسبت به سطوح صاف کالری بیشتری مصرف می‌کند.

همه بدن را درگیر کنید:

هنگامی که راه می‌روید به جز پاها تا آنجا که می‌توانید از سایر اعضای بدن نیز استفاده کنید.
شانه ها، قفسه سینه، بازوها و دستها را متناسب با حرکت بدن حرکت دهید. هر چه بیشتر حرکت کنید کالری بیشتری می‌سوزانید. اگر حرکات بدن را جزیی از پیاده روی معمول خود کنید با این کار کالری بیشتری مصرف خواهید کرد.

موسیقی گوش کنید:

مطالعات نشان می‌دهند که افرادی که هنگام ورزش کردن به موسیقی‌های دارای ضرباهنگ ورزشی گوش می‌کنند سخت‌تر و طولانی‌تر از افرادی که بدون موسیقی ورزش می‌کنند به فعالیت می‌پردازند.

از شیب ها استفاده کنید:

اگر بیرون از خانه پیاده روی می‌کنید مسیر خود را طوری طراحی کنید که شامل سطوح شیب دار و تپه‌های کوچک باشد. بالا رفتن از شیبها باعث می‌شود که ضربان قلب شما افزایش پیدا کند و چربی بیشتری بسوزانید. سعی کنید با همان سرعت و گامهایی که در سطح صاف پیاده روی می‌کردید از شیبها بالا بروید. با افزودن مقداری شیب به پیاده روی خود، علاوه بر مصرف کالری بیشتر، استقامت شما نیز افزایش خواهد یافت و عضلات شما قوی خواهند شد.

کمی سنگین تر:

می توانید یک جلیقه یا ژاکت سنگین بپوشید تا هنگام راه رفتن کالری بیشتری مصرف شود. اگر نمی‌خواهید چنین کاری انجام دهید می‌توانید از یک کیف کوله پشتی که حاوی چند کتاب باشد استفاده کنید و آن را در هنگام پیاده روی حمل کنید. از حمل وزنه یا چیزهایی که باید با دست حمل شوند خودداری کنید زیرا خطر آسیب دیدگی شما افزایش می‌یابد.

یک همراه پر انرژی:

یک همراه مشتاق، علاقمند و پر انرژی می‌تواند موجب فعالیت بیشتر شما شود و شما کالری بیشتری بسوزانید. هنگامی که چنین فردی همراه شما گام بردارد قطعا در فعالیت بیشتر شما موثر خواهد بود.

Danial بازدید : 217 شنبه 26 اسفند 1391 زمان : 17:17 نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
درباره ما
این سایت جهت بالابردن بار علمی شما دوستان عزیز ساخته شده است.خوشحال میشوم از من انتقاد کنید و اشکالات وب را از طریق تماس با ما و یا از طریق نظرات به من گزارش دهید.لحظات خوشی را برایتان آرزومندم. لطفا از تمام صفحات وب دیدن فرماید.
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    لینک دوستان
  • علمی و آموزشی
  • عکس ها
  • رمان ها
  • Every Thing _ دانلود آهنگ جديد
  • دانلود بازی/فیلم/کتاب/نرم افزار/اندروید IRS Download
  • سایت تفریحی سرگرمی اس ام اس سند
  • تحقیق درسی ، اموزش ، دانلود پاورپوینت ،
  • مطالب علمی و پزشکی
  • رمان ها
  • بزرگ ترین سایت دانلود فیلم
  • دنیا دانلود
  • جدیدترین یوزر نیم و پسورد نود 32
  • دنیای نو ، بزرگترین سایت علمی و تکنولوژی
  • علم یعنی قدرت
  • وب تفریحی
  • دانلود جدیدترین نرم افزارهای کامپیوتر و
  • کپی رایت
  • عجایب باستانشناسی
  • AVRو آموزش میکروکنترلر هایCATIA آموزش نرم افزار
  • برادران نابودگر
  • -=۩۞۩ full Ðownload ۩۞۩=-
  • عاشقان رمان
  • سرزمین موزیک
  • مطالب علمی و تاریخی
  • ( ◕_◕) کلبه ی رنگی پریا (◕_◕ )
  • این جا همه چی در همه
  • سرگرمی - جوک و اس ام اس
  • girl..Hidden..girl
  • عاشق همیشگی
  • BARO↭BAX x✘
  • راز سکوت
  • خنده بازارررر
  • بدون شرح
  • فقط مطالب خنده دار
  • فروشگاه زنجیره ای پارسی
  • فروشگاه پارسی
  • قسمت
  • جدیدترین تکنولوژی های سال
  • دنیای دانلود و سرگرمی
  • شهر آموزش
  • Love
  • سی ال وبلاگ
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • موزیک یاس
  • بهترین های بادا و آندروید
  • بارسا نیوز
  • کامپیوتر
  • تفریحی یو جی سی
  • ساسان اس ام اس
  • انتظـار به عشـق قائـــم الزمـــان
  • برنامه سلوک و راه عرفان
  • خرید ساعت مچی
  • توپ ترین ها
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • 1392
  • 1391
  • نظرسنجی
    به کدام موضوع بیشتر علاقه دارید؟



    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 613
  • بازدید کلی : 1,221,778